A Sin Worth Committing

China Glaze LOL!

>> Tuesday, December 9, 2008

Heti näin alkuun pahoittelen, etten ole pariin päivään ehtinyt postaamaan uusia lakkauksia, sillä olin reissussa. Reissun päällä kuitenkin näkee ja kokee ja nyt näytän teille, mitä minä pääsin reissussa kokemaan, tai oikeammin kokeilemaan.
Kynsissäni on China Glazen hologrammilakka LOL! keinovaloissa kuvattuna (päivänvalossa tämä ei näyttäisi juuri miltään erikoiselta lakalta). Kiva hologramminen vahva violetti, mutta jostain syystä tämän lakan hohde on kovin vaisu. Muilla kokeilemillani China Glazen hologrammilakoilla on tullut kunnon holoshiftaus, tällä tuskin nimeksikään. Violetin sävy on vähän turhan vahva, kylmä ja rajun oloinen minulle, joten jätin lakan mielisuosiolla sen omistajalleen.

Uteliaimmille kerrottakoon, että lakka on eläkkeellä olevan äitini lakkakokoelmista poimittu. Tämä lakkakokoelma on sama kokoelma, jonne minä dumppaan kaikki minulle liian villit ja räikeät lakat, ja jonka haltija on näistä kaikista todella haltioissaan. Kyseinen eläkeläisrouva lakkaa mielellään kynsiään myös villeillä ja trendikkäillä sävyillä ja vaikka kymmenellä eri sävyillä yhtäaikaa -mikseivät kaikki kynnet voisi olla erivärisiä? Häneltä minulla on siis vielä paljon opittavaa tällä saralla enkä voi siis sanoa muuta kuin "LOL!" ja nauraa omalle ajoittaiselle pikkusievälle konservatiivisuudelleni.

2 comments:

Charming Nails December 10, 2008 at 3:55 PM  

Eikö tuosta saa holoa näkyviin kunnolla sekoittamalla?
Mulla nimittäin QT on ihan ilman hologrammia kun se seisoo pitkään laatikossa käyttämättä. Hologrammi tulee näkyviin vasta kun kunnolla sekoittaa ja ravistaa. Taitavat vähän paksuuntua. Mutta kyllä olet varmaan sekoittanut ja voihan tuo lakka olla koostumukseltaan vähän huonompi :/

Virve December 10, 2008 at 9:36 PM  

Kiitos vinkistä! Eipä tullut mieleen alkaa sekoittelemaan kun omat hologrammilakkani ovat toimineet hyvin ilman sekoitteluja. Täytyy siis kokeilla sekoittelua ja kokeilla lakka uusiksi joskus.

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP