A Sin Worth Committing

Dior Black Sequins

>> Saturday, December 6, 2008


Olin eilen pikkujoulutunnelmissa mustissa vaatteissa, joten päätin kokeilla lakata kynteni asuuni sointuvalla Diorin Black Sequinsilla. Yksi työni hyvistä puolista: Minun ei tarvinnut ostaa tätä lakkaa, vaan saatoin lakata tällä töissä kynteni kokeeksi. Ja kun olin lakannut kynteni tällä hehkutetulla lakkasävyllä olin erittäin tyytyväinen, että olin tosiaan saanut kokeilla lakkaa enkä ollut hankkinut sitä omakseni. Tämä on kyllä kaunein musta kynsilakka, jonka olen nähnyt, mutta minun on vaan myönnettävä, että musta on liian "kova" lakkasävy minun käytettäväkseni. Pidän enemmän kaikesta todella tyttömäisestä ja tämä tuntuu omissa kynsissä vähän liian rockilta ja gootilta (vaikka kauniisti eiliseen asuuni sopikin).

Mutta kaunis tämä sävy kyllä on! Yhdellä kerroksella ei tullut ihan tarpeeksi peittävää, joten laitoin kaksi kerrosta lakkaa ja päälle vielä kerroksen Mavalan pikakuivattajaa (joka on muuten hyvä vaihtoehto Poshen pikakuivattajalle, jos ei tahdo alkaa netistä tilailemaan). Lakassa on kaunis, todella hienojakoinen hopeinen shimmeri, joka hieman pehmentää lakkaa. Onhan tämä kyllä todella tyylikäs versio mustasta, mutta olisin kaivannut enemmän pehmennystä sävyyn. Ehkä hieman enemmän hopeaa shimmeriä? Sen lisääminen olisi toki saattanut tehdä lakasta halvemman oloisen ja vähemmän tyylikkään.


Vierastaako joku muukin mustaa lakkaa sen trendikkyydestä huolimatta?

1 comments:

Anonymous,  January 20, 2010 at 9:06 AM  

I love that I found someone that loves to paint their nails as much as do Some of the name brands U posted about I Have and still havent found china glaze I will look more tommorow...I might blog about my addiction to nail polish. I just love the different colors there a way to express how you're feeling and imagination...

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP