A Sin Worth Committing

Misa Diva Driver

>> Monday, December 15, 2008

Päätin hyödyntää vapaapäiväni ja laittaa kynsiini pinkin lakan, jonka kerrankin pystyn kuvaamaan luonnonvalossa. Voi, kuinka odotankaan kevättä ja kesää kun päivä pitenee ja lakkojen kuvaaminen päivänvalossa helpottuu!

Misa Diva Driver.
Tämä pinkki ihanuus on Misan Diva Driver. Vahva pinkki lakka, jossa on siniseen menevä viileä helmiäisshimmeri. Kuvassa lakkaa on kolme kerrosta (kaksi olisi riittänyt) ja päällä Poshe. Ihanan pirteä, vai mitä?


Asiasta toiseen.
Vaikka lukijani eivät pahemmin blogiani kommentoi, tiedän teidän olevan siellä. Google Analytics paljastaa, että tällä hetkellä blogiani käydän katsomassa n. 80 kertaa päivässä, ja näistä lukijoista 60% on suomalaisia. En tiedä selaatteko tekin vain kuvat ulkomaisten lukijoiden tapaan, vai luetteko myös tekstejäni. Jos nyt joku kuitenkin lukee tämän tekstin, niin tahtoisin kertoa, että otan mielelläni vastaan postaustoiveita. Toki minulla riittää lakkoja päivittäin vaihdettaviksi ja mielelläni niitä vaihtelenkin, mutta olisi kivaa kuulla, millaisia lakkauksia te lukijat/katselijat tahtoisitte nähdä.

4 comments:

Charming Nails December 15, 2008 at 7:05 PM  

Minä täällä taas, joko menee hermot :D
Minä tykkään kun postaat usein ja aika erilaisia lakkoja. Tuota Misaa olen miettinyt mutta en ole uskaltanut tilata. Upea sävy kuitenkin, mutta ehkä minulla jo löytyy pari pinkkiä xD
Mitähän juttutoiveita keksisin? Hmm. Koristeluja, linkkivinkkejä? Kuvia ainakin on paljon että ne tulee katsottua aina mutta luen aina tekstitkin tarkasti, olenhan aina kommentoimassa heh.

T; Uskollinen lukijasi

Virve December 15, 2008 at 8:59 PM  

Ihanaa, että joku ainakin aktiivisesti käy täällä ja vielä lukee tekstitkin. :)
Itsekin käyn aina puolestani sinun blogisi tarkistamassa (vaikken kommentteja yleensä jätäkään).

Olen hieman laiskistunut koristeluiden osalta, mutta yritän tsempata niiden kanssa ja toteuttaa niitä enemmän. Linkkivinkkejäkin voisin tosiaan alkaa enemmän postailemaan.

Kiitos ideoista!

muumi_otus December 15, 2008 at 11:46 PM  

Minä olen alkanut aivan vasta lukemaan blogiasi (kuten myös charming nailsin blogia :D). Havahduin yhtenä päivänä siihen että vau, on olemassa kynsiblogeja. Minua kiinnostaa eniten kynsien koristelu. Etsin siihen uusia ideoita.

Virve December 15, 2008 at 11:48 PM  

muumi_otus:
Mukavaa, että olet löytänyt minunkin blogini.
Jos etsit inspiraatiota kynsien koristeluun niin tulet varmasti pitämään seuraavasta postauksestani, johon Charming Nails minut innosti. :)

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP